sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Eka teksti :)

Nyt tuli sitten vihdoinkin aloitettua laihdutusblogi. Olen jo kauan halunnut aloittaa tämän, mutta jostain syystä ei sitten koskaan ole tullut sitä aloitettua. Ajattelin, että tämä toisi minulle lisää motivaatiota. Olen laihduttanut nyt muutaman viikon, ehkä jopa pari kuukautta. En muista enää. Aloitus painoni oli n. 103,8 kiloa. En tiedä sitä tarkalleen, koska minulla oli vaa'an kanssa ongelmia, mutta tällä hetkellä painan n. 97 kiloa. Aijon pistää tänne viikottain painoni ja mitat muutenkin. Huomenna laitan sitten tarkat tiedot huomisen painosta.
       Olen siis mennyt sillä menetelmällä, että lopetan herkuttelun paitsi kerran viikossa saisin pitää "taukoa" eli karkkipäivän jolloin saan syödä mitä haluan. Sen lisäksi, että haluan laihduttaa, haluan päästä eroon sokeriongelmastani. Aikaisemmin saatoin herkutella melkein joka päivä ja tietenkin kaikki se tapahtui salassa. Ei siitä tietenkään voinut kenellekkään kertoa. Se on ongelma. Nyt yritän sitten päästä siitä eroon ja ihan hyvin se on mennyt. Paitsi, että nyt viimeaikoina on ruvennut vähän lipsumaan, joten päätin aloittaa tämän blogin jonne voin sitten purkaa tunteita ja kaikkea sellaista. 
       Kaiken tämän laihdutuksesta kirjoittamisen lisäksi haluaisin ehkä kirjoittaa muutakin, en nyt ihan tiedä mitä, mutta esim. vaateostoksia jne. Haluan kuitenkin pitää tämän blogin anonyyminä. En usko, että kovin monet haluaisi kertoa painoaan ja ongelmiaan kaikille tuntemilleen ihmisille, vai mitä? Esim. en todellakaan haluaisi kuulla tästä koulussa tai mitään sellaista. Se olisi harvinaisen kauheaa. Ehkä tulevaisuudessa voin kertoa tästä ihmisille, kun olen sujut painoni kanssa.
       On jännää, että kaikki luulee, että 100 kiloa painavat ihmiset ovat jotenkin tooodella suuria, jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan? Esim. porukkahan luulee, että satakiloiset ovat jotain kokoa 7xl tyyliin. En nyt ihan tiedä. Ehkä saatoin vähän liioitella tuota, mutta en nyt tiedä. Mutta nyt voisin varmaan kertoa vähän itsestäni.
      Olen siis 16- vuotias tyttö. Käyn siis yhdeksättä luokkaa. Asun suht pienessä kylässä jossa kaikki tuntevat kaikki. Täältä kulkeminen vähän isompiin paikkoihin maksaa harvinaisen paljon. Esim. kun kulkee 50 kilsaa korsisaarella se maksaa yli kympin. Ja siis sen takia en oikein harrasta mitään. Tai siis, harrastan kitaran soittoa ja musiikkia muutenkin, mutta en harrasta mitään tiettyä lajia esim. futista jne. Täällä ei ole yhtään minua kiinnostavia harrastuksia tarjolla. Olen halunnut jo vuosia aloittaa koripallon, mutta nyt viimeaikoina olen vähän kammonnut koko ideaa ja ollut tyytyväinen, etten voi aloittaa sitä. En pidä liikunnasta tai no... onhan liikkuminen ihan kivaa, mutten pidä juoksemisesta. Rakastan uintia. En vaan voi käydä täällä uimassa, vaikka täällä on uimahalli.
       Toivottavasti saitte minusta hyvän ensivaikutelman. En aijo varmaan kirjoittaa tänään enempää, joten kirjoittelen huomenna sitten lisää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti