tiistai 16. huhtikuuta 2013

Netin kanssa ongelmia.. ja on edelleen

Eli nyt on siis netin kanssa hirmuisia ongelmia. Se ei jostain syystä toimi kuin siskoni huoneessa joten täällä minä sitten joudun kirjoittamaan. Toivotavasti se korjautuu pian. Eli siinä on syy, miksi en ole kirjoittanut muutamaan päivään.
     Tänä aamuna puntari näytti 94.5 kg, joten minulla menee ihan hyvin. Menin viime viikon keskiviikkona ja perjantaina juoksemaan aamulla. Kaiken lisäksi heräsin varttia vaille 6, jotta pääsin 6 ulos. Olen tällä hetkellä harvinaisen kiitollinen ystävälleni, joka suostui herättämään minut niin aikaisin, koska en olisi itse siihen pystynyt.
     Tämän viikon liikkumisista voin sanoa, että olin eilen kaksi tuntia koiran kanssa lenkillä ja tänään minulla oli liikkaa ja sielläkin tuli kuuma. Minulla on huomennakin liikkaa, joten siinä olisi sitten huomisen liikkumiset ja sitten torstaina ja ehkä myös perjantaina aijon mennä juoksemaan. Viikonloppuna aijon tehdä suursiivouksen ja muutenkin pidän siitä, että viikonloppuna ei liikkumisesta tarvitse niin paljoa miettiä. Joudun kuitenkin menemään koiran kanssa lenkeille joten kyllä sitä silti tulee liikuttua. Että sellaista.
       Eilen sain myös työtarjouksen. Olen menossa myymään vappupalloja tuossa vapun alla. Olen siitä hyvin innoissani! Ainut ongelma tällä hetkellä on kengät.. Käytän Dr. Martensseja paljon ja minulla ei ole tällä hetkellä muita kenkiä mitä voin käyttää farkkujen kanssa. Muuten käytän jotain feikki ugg kenkiä, mutta nyt kun kevät on vihdoin tulossa, en voi käyttää niitä enää. Minun pitäisi hommata jostain tennarit joita voisin töissä sitten käyttää. Perjaatteessa voisin hankkia vaan jotkin halppikset joita käyttäisin kunnes pääsisin kesällä Englantiin. Koska suunnitelmanahan nyt on, että säästäisin rahaa sitä reissua varten ja siellä tuhlaisin sitten paljon. Siitä tulee kyllä kiva reissu, mutta kerron siitä sitten varmaan myöhemmin, koska se ei nyt ole kuitenkaan ihan ajankohtainen asia.
      Tulin myös siihen tulokseen, etten aijo pistää tänne kuvia viikottain vaan kerran kuussa, mutta mitat pistän kuitenkin jotakuinkin kerran viikossa.
     Mutta toivottavasti teillä on hyvä päivä ja kirjoittelen tänne mahdollisimman pian sitten. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti