maanantai 14. lokakuuta 2013

Vapaapäivä

Eilen oli tarkoitus pitää vapaapäivä liikunnan suhteen, muuta päädyinkin menemään salille ja uimaan. Sain nimittäin sunnuntaina kuulla, että tänään olisi ollut tarkoitus mennä Tallinnaan. Sain kuitenkin eilen tietää, että ei me ollakkaan menossa sinne tänään, vaan joskus myöhemmin viikolla. Siinä samassa totesin, että voisin ihan suosiolla pitää vapaan tänään, koska olen muutenkin liikkunut viitenä päivänä putkeen.
       
       Eilen olin siis salilla 45 minuuttia, jonka jälkeen menin uimaan. En tajunnut uidessani katsoa kelloa, joten minulla ei ole mitään hajua kauanko olin loppujen lopuksi uimassa. Salilla suuntasin heti cross trainerille, kuten aina. Teen siinä aina alkulämmöt. Eilen olin siinä 15 minuuttia, mutta normaalisti olen siinä sen 20. Sen jälkeen tein loput ajasta kaikkia hienoja jalka juttuja. Keskityin siis eilisen salipäivän kanssa jalkoihin. Kun olin kokonaan valmis salilla, siirryin pukkariin ja menin uimaan. 
       
      Uiminen oli itseasiassa todella virkistävää. En ole käynyt pitkään aikaan uimassa, vaikka olen salilla käynyt silloin tällöin (meillä sali sijaitsee siis uimahallissa). En siis ole kovin suuri salilla kävijä. Pidän enemmän itsekseni liikkumisesta. Ainut ongelma, joka nyt on tullut vastaan on, että olen vähän ruvennut kyllästymään juoksemiseen. En oikein tiedä... Ehkä sen takia se uiminen oli mukavaa. Tuli vähän vaihtelua. Itseasiassa onnistuin myös innostumaan taas zumbaamisesta, kun zumbaltiin kaverin kanssa sunnuntaina. Joskus pari vuotta sitten kävin paljon zumbatunneilla. Huono puoli siinä oli tietenkin se, että vanhempien piti heittää autolla niille tunneille, kun sinne oli niin pitkä matka. Asun vähän huonossa paikassa, kaikkien harrastuksien puolesta. 

      
    Nyt olen vain hyvin innoissani tästä vapaapäivästä! En tee mitään. Aion vain hengailla kotona ja katsoa vanhoja Gossip girl jaksoja tai YouTube videoita. Uskon, että tästä tulee mukava päivä. Samalla voisin vähän suunnitella, millaista liikuntaa huomenna voisi harrastaa. Voisin etsiä YouTubesta uusia workout videoita! 
      Tämä kuva sopii täydellisesti tämän päivän teemaan:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti