sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Lomaa ollut jo viikko

Lomaa on nyt sitten periaatteessa ollut virallisesti jo viikko. Tämän viikon alussa olin jo kyllä täysin maani myynyt ja halusin takaisin kouluun. Oli vain niin tylsää. Kuitenkin kun viikko eteni keksin tekemistä ja nyt en todellakaan halua lähellekkään koulua. Kesäkuu aikoo kuitenkin olla minulle hyvin rankka. Toivon vain, että saisin jostain jotain fiksua tekemistä.
     Kirjoitustaukoni aikana rupesin nimittäin seurustelemaan ja tämä kyseinen miespuolinen henkilö, jonka kanssa seurustelen on Italiassa. Hän tulee takaisin vasta 28.6 eli tässä on vielä noin kolmisen viikkoa ennen hänen tuloaan. Poissa hän on ollut jo viikon, joka on ollut hyvin tuskaista. Ikävä on kova. Uskon kuitenkin selviäväni, koska ikävä on kerennyt pikkasen jo hellittämään tässä parin viime päivän aikana. Ärsyttää vain, että minulla ei oikeasti ole mitään "oikeaa" tekemistä kun hän on poissa. Luulin, että pääsisin töihin mutta sekin kaatui, joka on hyvin ärsyttävää.
    Mietin tässä, että olisi hauska keksiä joku kolmen viikon projekti. En kuitenkaan oikeen keksinyt mitään askarreltavaa tai sellaista. Päätin kuitenkin, että ottaisin joka päivästä kuvan. Ihan minkä vain kuvan. Se voi olla ihan perus selfie tai sitten vaikka jokin artsyfartsy kuva. Riippuu päivän tunnelmista. Olen nyt tehnyt tätä siis kolme päivää jos tämä päivä lasketaan. Keksin myös, että voisin pistää nämä kyseiset päivänkuvat tänne. Siis jos ne eivät ole selfieitä tai sellaisia mistä minut voitaisiin bustata.

Tässä olisi siis parilta päivältä kuvat:

Tämän otin 6.7, kun olin ystäväni kanssa rannalla :)

Eiliseltä (7.7) kuva salaatistani 

Olen viime aikoina käynyt myös hyvin ahkerasti juoksemassa. Eilenkin juoksin 4,4 kilometriä! Enkä kävellyt kuin varmaan 100 metriä kyseisestä matkasta. Tänään otin kuitenkin vähän rennommin. Juoksin "vain" 2 kilometriä. Huomenna olisi vielä tarkoitus käydä siskon kanssa pienehköllä juoksulenkillä ja tiistaina pidän välipäivän.
    Painoani en tänne pysty juuri nyt päivittämään, koska vaa'astani loppui patterit... Yritän huomenna käydä ostamassa niitä lisää, jotta voisin tulla päivittelemään. Mutta hyvää iltaa kaikille, minä menen tästä lukemaan kirjaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti