lauantai 22. marraskuuta 2014

Koeviikkoilemassa

Heipparallaa!

Päätin vaihtaa blogini ulkoasua pikkaisen. Tällä hetkellä olen siihen hyvin tyytyväinen! En aiemmin halunnut tuohon taustalle mitään kuvaa mutta tämä taitaa sopia tuohon kuitenkin suht hyvin. Mielipiteitä saa jakaa kommenteissa! :)

Minulla on parhaillaan meneillään koeviikko. Tänäänkin oli koe, vaikka on lauantai... tyhmät lauantaityöpäivät. Halusin kuitenkin saada tänne jotain kirjoitettua tänään. Paino tänä aamuna oli 86,4 kg!! En voi ymmärtää mitä viikon aikana tapahtui, mutta ihan vakavasti viime viikon perjantaista painoa on tippunut tasan kaksi kiloa.. Toki tässä välissä oli menkat, että ehkä se oli osittain turvotusta sitten.

Tämän koeviikon aikana olen ollut hyvin aktiivinen. Kävin salilla maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Juoksemassa kävin tiistaina ja perjantaina. Tiistaina siis sen takia, että turhauduin salilla olemiseen hyvin nopeasti, koska siellä oli paljon ihmisiä. Illalla halusin siis vielä juoksemaan. Eilen minulla meni salikortti umpeen eli sinne pitäisi käydä lunastamassa uusi kuukausi. Sillä aikaa kun en pääse salille meinasin tehdä kotona lihaskuntoa ja käydä lenkillä.

Tämän koeviikon aikana olen myös syönyt todella hyvin. Vaikka mieli on tehnyt suklaata (koska menkat....) en repsahtanut kertaakaan! Olen itsestäni hyvin ylpeä. Huomenna meinasin kuitenkin pitää sen "huijauspäivän". Pitäähän niitäkin kuitenkin olla :P

Yritän nyt kirjoittaa tänne blogiin vähintään kerran viikossa. Se tuntuu ainakin toimivan. Eli sillä mennään. Meinasin myös, että ensi viikolla voisin pistää tänne mitat pitkästä aikaa. Seuraavaa postausta kannattaa siis odottaa ;)

-GirlMcCookies


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti