torstai 27. elokuuta 2015

Erityisen produktiivinen aamu

Tänä aamuna heräsin jo 7.10. Syynähän oli se, että onnistuin illalla jättämään puhelimeni töihin. Kouluni alkoi vasta 9.30 ja tuntui hyvin tuskaiselta herätä niin aikaisin. Ei sille kuitenkaan muuta voinut, kun itse urpona olin puhelimeni kaappiin jättänyt. Jouduin siis pyytämään äitiäni herättämään minut, jotta en olisi nukkunut pommiin ja tämä meni töihin 7.15.
     
       Nousin siis melkein heti ja puin lenkkivaatteet päälle. Olin eilen illalla päättänyt meneväni pienelle hölkkälenkille aamulla samalla kun hakisin puhelimeni. Olen siis sellainen puhelinriippuvainen, että oli aivan kauheaa olla ilman sitä. Kuitenkin kotiin päästyäni otin koiran mukaan ja mentiin joku parinkymmenen minuutin kävelylenkki. Oli todella kivaa olla ulkona, joten en halunnut lopettaa ulkoiluani siihen hölkkälenkkiin. Loppuun vedin vielä pari vatsalihas liikettä.  Se toispäivän jumppa nimittäin tuntuu vieläkin!


      Aamulla painoni oli 91,5 kg ja vyötäröni oli vähän vajaa 82 cm. Huomaa siis, että turvotusta katoaa. Jes! Sitä tässä ollaankin haluttu. Odotan innolla sitä, että pääsen takaisin alle 90 kilon. En nimittäin yhtään pidä tästä tunteesta kun olen yli sen lukeman. Osittain odotan myös innolla lauantain "vapaapäivää". Olen töissä, kassalla, jo paljon miettinytkin mitä haluan silloin herkutella. Mieleni on paljon tehnyt suklaata... saattaa liittyä menkkoihin (hah).

     Huomenna täytyy kuitenkin herätä aikaisin ja nyt tähän iltaan kuuluu vielä biologian luku, joten lopetan jaarittelun nyt tältä illalta. Kirjoittelen taas huomenna! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti