maanantai 24. elokuuta 2015

Sairastelut on ohi... toivottavasti

Nyt täytyy palata taas arkeen. Taudit on sairastettu, viikonloppu vietetty ja epäterveelliset ruoat syöty. Olen melkein viikon elänyt hyvin epäterveellisesti enkä ole juuri liikkunut. Mutta ei se mitään. Tästä alkaa tämän likan uusi luku painon pudotuksessa.

     Tämän aamun paino oli aika ikävä, 92,8 kg. En silti kadu mitään. Okei... ehkä vähän kadun, mutta oh well. Olen nyt myös päättänyt ruveta aktiivisesti katsomaan vyötäröni senttejä, koska loppujen lopuksi se taitaa kertoa enemmän kuin vaaka. Myös sen takia, että aina ei vaa'alle pääse ja mittanauhan mukana kantaminen on helpompaa kuin vaa'an. Nimittäin se on todella ärsyttävää, että melkein kaikki vaa'at näyttävät eri lukemia. Useimmiten kaikki muut vaa'at näyttävät pienempiä lukuja kuin tämä minun vaakani ja aina käytyäni eri vaa'alla tulee paha mieli kun tulee takaisin tälle omalleni, tuntuu, että olisi vain lihonut vaikka se ei paikkaansa pitäisikään. Eli, nyt rupean yökylissä kantamaan aina mittanauhaa niin on parempi fiilis eikä tarvitse kysellä vaaoista.


Nyt tänään alkoi siis terveellisyys ja seuraavan kerran saan herkutella lauantaina. Haluan siis tehdä tämän laihdutuksen siten, että muuten syön hyvin paitsi lauantaina minulla on "cheat day". Eli silloin saan syödä aivan mitä haluan enkä stressaa sitä.  
Liikun myös aika paljon, mutta tänään salikorttini meni umpeen. En tiedä pitäisikö ostaa uusi vai eikö. Nimittäin tällä hetkellä stressaan kirjoituksia, koulua ja töitä. Olen siis yhä töissä vaikka kesä onkin ohi. Teen tällä hetkellä töitä koulun ohella, näillä näkymin joulukuun alkuun asti. 

En siis tiedä paljonko minulla on vapaa-aikaa, joka ei kulu kouluhommissa. Aijon kuitenkin liikkua ja tehdä lihaskuntoa, vaikken välttämättä aina salilla kävisikään.
Tänään minulla ei ole mahdollisuutta tehdä kauheasti mitään, koska menen suoraan koulusta töihin ja pääsen kotiin kymmenen jälkeen illalla, kun kauppa on mennyt kiinni. Huomenna on kuitenkin töistä vapaa, joten aijon olla kuntopyörällä ja myöhemmin koittaa innostaa poikaystäväni lenkille. Toivottavasti se onnistuisi!

Teen tähän perään toisen postauksen aamupalastani, josta laitoin kuvan instagramiinkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti